Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu - formularz e-skargi / e-wniosku

Pouczenie: Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000r., Nr 78, poz. 1071 z poźn. zm.) podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Oznacza to, że treść kierowanej do Państwowej Inspekcji Pracy korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 1)osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 2)adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 3)przedmiotu sprawy, której dotyczy. Brak powyższych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osób fizycznych

* - pola wymagane

















Przepisz treść z obrazka odśwież



GIP Przejdź do GIP
Porady prawne

Kalendarium

PWŚCPSN
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Wypadki


  • banner181892
  • banner181884
  • banner201686
  • banner181899
  • banner181890
  • banner181896
  • banner193287
  • banner205963
  • banner181887
  • banner181897
  • banner181891