Włącz JavaScript dla prawidłowego działania strony!
Dodano: 5 grudnia 2024
0:36 minut
Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu 5 listopada 2024 roku zorganizowali seminarium pn.: „Wsparcie instytucjonalne - środki na inwestycje w środowisku pracy i przeciwdziałanie rosnącym kosztom pracy. Rozwiązania dla pracodawców".
Wydarzenie to stworzyło przestrzeń do wymiany informacji na temat oferowanego wsparcia instytucjonalnego dla pracodawców. Z ramienia Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu prelegentami byli: Marek Choczaj - nadinspektor pracy wygłaszający temat „Funkcja koncyliacyjna PIP jako biznesowa inwestycja w bezpieczeństwo i zdrowie w pracy" oraz Zbigniew Kołodyński - nadinspektor pracy mówiący o zagadnieniu „Działalność prewencyjna, jako metoda obniżenia kosztów związanych z wypadkami przy pracy i chorobami zawodowymi".
Zobacz magazyn Inspektor Pracy
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Zgoda na pliki cookies jest dobrowolna i można ją wycofać lub zmodyfikować w dowolnym momencie klikając w przycisk ciasteczka w lewym dolnym rogu strony. Więcej informacji znajdziesz w polityce plików cookies .
Niezbędne ciasteczka służą do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej, właściwej obsługi naszych użytkowników, przez którą rozumiemy m.in. zapewnienie bezpieczeństwa czy prawidłowe dostarczenie i dostosowanie usługi. Nie umożliwiają one identyfikacji konkretnego użytkownika. Niezbędne pliki cookie pozwalają nam również zrealizować podstawowe cele naszej firmy, do których należy np. zapewnienie prawidłowej i niezakłóconej komunikacji, zagwarantowanie obsługi na najwyższym poziomie, dostosowanie treści odpowiadającej użytkownikom oraz ich ochrona przed oszustwami. Pliki te pozwalają korzystać naszym użytkownikom z wybranych usług. Ponieważ są to pliki niezbędne, nie można ich wyłączyć.
Te pliki pozwalają nam dopasować naszą ofertę do potrzeb naszych użytkowników. Cookie kierunkowe pokazują nam w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych stron internetowych dzięki czemu możemy dostosować reklamę i tym samym usługę lub produkt, który będzie zgodny z oczekiwaniami użytkownika. Na podstawie cookie reklamowych budowany jest profil zainteresowań użytkownika i dopasowywane są reklamy tak, aby nie otrzymywał on treści, które go nie interesują. Pliki te nie są bezpośrednim nośnikiem danych osobowych, a identyfikują wyłącznie przeglądarkę urządzenia. Cookie reklamowe i kierunkowe umożliwiają dostarczenie interesujących użytkownika reklam, zgodnych z jego zainteresowaniami.
Pliki analityczne i wydajnościowe służą do poprawy wydajności naszej strony internetowej i służą wyłącznie naszym wewnętrznym celom. Są to dane anonimowe i niepozwalające na identyfikację konkretnego użytkownika. Ich głównym zadaniem jest pokazanie nam co jest najbardziej i najmniej popularne, jak wygląda ruch na naszych stronach. Dzięki tym plikom możemy udoskonalić naszą ofertę i ulepszyć świadczone usługi, dostosować wyniki do potrzeb użytkownika. Te anonimowe statystyki mogą być udostępniane na potrzeby prowadzonej komunikacji zewnętrznej. Wydajnościowe pliki cookie pozwalają nam również zweryfikować czego poszukują nasi użytkownicy, co pozwala nam ulepszyć wyniki naszej strony.
Pliki cookie należące do mediów społecznościowych umożliwiają udostępnianie treści naszej strony internetowej w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. Są one plikami łączącymi naszą stronę z popularnymi serwisami. Kontrolę nad tymi plikami sprawują wymienione platformy. Dzięki tym plikom mamy możliwość powiązania kont użytkowników z treściami na naszej stronie, czyli uwierzytelniania użytkownika. Właśnie te pliki zapewniają możliwość dodawania komentarzy czy umożliwiają dostarczenie reklamy w mediach społecznościowych.